till salu

 







Det tar sig i min lilla verkstad. Några nya earcuffs jag gjorde idag och lite annat, dock så är alla slut nu men är i full gång med
att göra nya. Tar 100 kr för earcuffsen just för att dem är lite dyrare att göra. Säg till om ni är sugna på någon av dessa :) dem
här går ju självklart också att ändra lite som man vill, byta färg på fjädrar osv. Den stora röda hade jag dock inte tänkt sälja för
den har jag lagt ner kropp och själ i och den var inte den enklaste att göra kan jag säga!

Kommentarer
Postat av: din vän lisen

GALET SNYYYGGGA!

2011-04-01 @ 16:30:36
Postat av: elin

du är ju riktigt duktig, vart ifrån beställer du alla "delar" till smyckena?

2011-04-01 @ 18:20:49
Postat av: Denise

hade velat köpa den där earcuffen på första bilden med ett kors och röd/brun fjäder, har du någon till salu eller kan du fixa en ?

2011-04-18 @ 14:54:23
URL: http://denisepilestedt.blogg.se/
Postat av: frii

skulle vilja köpa earcuffsaken som har en vit fjäder. men utan fjädern (:

2011-04-18 @ 22:15:03
Postat av: Sarah

frida, kan fixa earcuffen åt dig utan fjäder, mailar dig på måndag när jag kommer hem, är i spanien för tillfället :)

2011-04-20 @ 18:55:05
URL: http://sarahanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0