the list

Nu är jag på ett sånt himla dåligt humör. Tänkte att ni också ska få känna hur det känns så nu delar jag med mig av lite negativa
saker!! plus några bra saker också. varsågod!

HOT

* VÅR!! jag älskar det här! snön smälter och solen bränner i ansiktet, och luften blir till och med annorlunda, den blir fuktigare
och doftar gräs och sommar. Man behöver bara slänga på sig skinnjackan när man ska gå ut. halleluljah

* Körkort. jag längtar så innerligt!! jag räknar ner de 17 dagarna som är kvar tills jag fyller 18..

* Spanien. Om 10 dagar sticker jag till min fasters sommarhus i spaninen! fyyy så härligt. Inte helt fel att spendera sin
artonårsdag där!

NOT

* Modekungen.se. Alltså jag blit tamejfan knäpp! dem har inte bara sjuka överpriser på allt utan när man väl beställer så tar
det 5 veckor att få varan, om man ens får den alls. Sen när man väl får den går den sönder efter 3 veckor eftersom att
kvalitén är en av de sämsta på denna jord!

* "har finbesök av en kille, sen ska jag vara med en söt en och sen kryper jag under täcket med M och sen får jag manligt
besök av en snygg". oooh, vi blir så HIMLA nyfikna på vilken kille ni är med, helt sjukt.. snälla!! om ni inte vill säga vem ni
är med varför är ni så himla mån om att alla måste veta att ni varit med "honom" då??

* Alla snyftdikter på facebook som folk postar varenda eviga dag. Ja vi vet att ni vill visa att det är synd om er, vi vet att ni
har ett sånt otroligt dramatiskt kärleksliv, vi vet att ni lyssnar på oscar linnros depplåtar och vi vet att eran pojkvän
har dumpat er för 57:e gången. väx upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0