the naughty list

Bara för att jag är på ett sånt strålande humör idag ska jag göra en innelista fullt med strålande bra saker.
och motsatslistan slipper man såklart inte undan..

HOT

* klyftpotatis. inte köpes eller uppvärmd eller nåt sånt tjafs utan riktig hemmagjord klyftpotatis. jag har
 sagt det förut, jag säger det igen. underbart!!

* Första twilight filmen. ååh den är så bra! efter den går det utför och uppföljarna blir bara mer och mer
 kommersiella såklart.

* prata om allt och ingenting med sina närmsta vänner. man kan verkligen prata i timmar och det är så
skönt att få ut allting!

* Resa till magaluf. det kommer bli så obeskrivligt kul!

* Känslan man får när man shoppat något nytt. varför är man så lycklig? och varför kan inte den känslan
 stanna kvar även fast saken man köpt blivit en vecka gammal?? vi är en materiell generation..^


NOT

* killar och tjejer som har ett förhållande men strular runt med andra på fyllan.. börjar nästan ana att folk
 tror att man har ett fri-pass kort bara för att man är ute och festar. - om ni har ett behov av att vara med
 andra, varför gör ni inte slut med eran pojkvän/flickvän då??

* dramaqueens. dem finns överallt och ploppar upp när du minst anar det, söker konflikter, söker
 uppmärksamhet, får på något sätt allting att handla om dem själva och förvärrar allting genom att börja
 grina utan anledning.

* vintern. ja tyvärr, just nu platsar den här för jag är så fruktansvärt less! man kan inte gå utanför dörren
 utan att få dödslängtan och vilja gå in igen. Jag orkar inte med dunjackan, vill ha jeansshorts och linne och
 solsken.

* killar födda 89 och neråt som aldrig haft ett seriöst förhållande och börjar kladda på 7 år yngre tjejer så
 fort dem är på ett ställe där folk dricker alkohol. ta tag i erat liv någon gång, detta koncept fungerar inte när
 ni har blivit 40-åriga avdankade alkoholister.

* Uppvärmda rester. Jag vet inte vad det är, men jag njuter verkligen inte av att vara tvungen att värma mat
 i micron från igår. doften av nylagat byts ut mot en svettig microlukt.

Kommentarer
Postat av: Cattis

sv. nu följer jag dig!



Skriv gärna tillbaka när du följer mig med ^^

2011-02-23 @ 15:28:44
URL: http://catheriines.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha hade inte kunnat säga det bättre själv

2011-02-23 @ 15:50:08
Postat av: Anonym

braaaaaaaa lista

2011-02-23 @ 16:34:10
URL: http://lisaturdell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0