nya örhängen + earcuff till salu


har använt lite dyrare fjädrar till dessa örhängen, det är garanterat att inga djur utsatts för djurplågeri eller liknande på grund av fjädrarna. Jag är ingen djurrättsaktivist eller något sånt, men dessa fjädrar är så mycket fräschare och finare än dem man köper i storpack.. och mycket ovanligare fjädrar också, tycker det är roligare att ha örhängen som inte varenda kotte som handlar på JFR har! och att inga djur har skadats är ju bara ett plus.

100 kr/styck, 160 kr/par för ölrhängena och 100 kr för earcuffen, skriv en kommentar om du är intresserad av dessa eller några andra smycken :)

Kommentarer
Postat av: maria björkvall

vad duktig du är, hört om dig, wow!



intresserad av båda fjäderöronhängena.. vad ska du ha för dom styck? :)

2011-07-19 @ 20:22:19
Postat av: Sarah

tar 100 kr per örhänge ifall du bara vill ha en (till ett öra), men dessa är ju i par så brukar ge lite mängdrabatt och ta 160 kr /par :) tack så mycket!

2011-07-19 @ 21:33:03
URL: http://sarahanderssson.blogg.se/
Postat av: Marro

Då tar jag en av varje. Vars ska jag föra över pengarna, konto eller hur gör du? Du kan ju höra av dig på min mail eller 0706427283.. är ju inte bra att ge ut kontonummer på offentliga platser har jag hört! :)

2011-07-19 @ 23:12:16
Postat av: sarah

Ja jag brukar ta via konto eller kontant, båda går bra :) jag kan skicka kontonumret till ditt nummer så kan vi bestämma via sms istället :)

2011-07-20 @ 01:09:32
URL: http://sarahanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0