magaluf palma nova






Halsband - spanien (gjort själv)
Är hemma igen efter magalufresan, och kan inte säga annat än att vi haft sjukt kul! Så himla synd bara att min kamera blev stulen på BCM så jag har inga bilder att dela med mig av.. jag konstaterade bara att vi helt enkelt får göra en ny resa till magaluf så jag kan fota nya bilder ;)

Jag fyndade en massa fint både i marknadsstånden i magaluf och inne i palma på H&M. köpte två halsband i magaluf, jag kunde helt enkelt inte bestämma mig om vilket jag tyckte var finast. jag älskade de turkosa stenarna på ena halsbandet och på det andra var det det stora "ankaret" som jag tyckte var så himla snyggt. Nu när jag kom hem fick jag den brillianta idén att bygga ihop de båda halsbanden till ett halsband så jag kan ta med alla delar jag tycker är snygga! så typiskt mig. blev hur nöjd som helst i alla fall, På första bilden ser ni en skymt av hur dem såg ut innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0