spa 4 you

Jag fick ett presentkort på spa 4 you av markus i julklapp, så idag var jag där och fick en ansiktsbehandling. Gud så skönt, jag höll
nästan på att somna och avslappningsmusiken med kvittrande fåglar gjorde det inte bättre. 500 kr kostade behandlingen
så det är kanske inget man gör ofta, men någon gång när man känner för att skämma bort sig själv är spa 4 you perfekt. Utom
ansiktsbehandlingar har dem jätteroliga erbjudanden för grupper, som till exempel;
"Makeup Together- För färgglada tjejer 350:-/person
Skimmrande sminktillställning för färgglada tjejer och kvinnor i alla åldrar. Sätt färg på tillvaron med att umgås på trevligt sätt. Under Makeup
Together får ni alla en varsin kvälls/fest makeup lagd. Ha med er festkläderna och byt om här för att sedan fortsätta
kvällen mot nya mål."
Hur kul hade det inte varit att börja en partykväll med detta?!
Det enda missödet jag råkade ut för var att jag glömde fjäderarmbandet jag gjorde i väntrummet, Så när jag kom tillbaka hade någon
såklart tagit det. Så du, tanten med den svarta canada goose-jackan, hoppas du njuter av din tid med mitt armband!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0