slow down!

Idag var jag förbi biblioteket för att hämta några ljudböcker till skolan, men det öppnade tydligen först klockan 12 så jag fick stå och
vänta i en kvart. Under de 15 minutrarna jag stod och väntade insåg jag hur rastlösa och stressade vi människor är. Först kom det
in en tant i éntren och sneglade på biblioteksdörren, och sen på mig. Jag sa att dem öppnade om 10 minuter, "oj fan vad länge, då
går jag hem igen." Svarade hon och gick ut. När klockan var 3 minuter i 12 kom en kille in och tittade bekymrat ner på klockan och
sprang sen ut till bilen igen och for iväg. Inte ens 3 minuter kunde han vänta! haha.. En efter en kom folk in och kollade på
klockan och såg att dem var några minuter för tidiga, då gick dem raka vägen ut till bilen igen och körde iväg. Jag bara satt där
inne och blev mer och mer förvånad för varje person som gick in och ut. Är det bara jag som är onormalt kolugn eller? haha...

På kvällen for jag till Jessica på födelsedagsmiddag med chokladfondue till efterrätt. mums! vi hade det mysigt hela kvällen och vid halv 1
for jag hem och slocknade.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0