överraskningsfest

Vi har haft ganska svårt att hålla tyst om det här, vi har i flera veckor planerat att ha en överraskningsfest för Vicky åhl som fyllt 18! Vi var lite över 20 inbjudna som höll till i Vickys systers lägenhet medans Vicky var och åt med sin familj. När vicky kom tillbaka till lägenheten med Lina så gömde vi alla våra skor och gick ut på bakgården och gömde oss vid husknuten. Lina och Vicky gick ut på balkongen och när Lina sa "åååh vilket vackert väder!" (väldigt ljudligt och övertydligt) så rusade alla fram och började sjunga ja må hon leva. Victorias min var oslagbar! haha.. Vi hade i alla fall sjukt roligt hela kvällen och dansade tills svetten rann, utan att sätta en fot på krogen. Jag kom hem halv 5 från efterfesten och kände mig måttligt risig dagen efter, men det var värt det. Grattis igen Victoria!!

Här ser ni också en bild på byxdressen på som jag sa, lägligt nog hade ena byxbenet dragits upp lite halvt osmickrande... smällar man får ta.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0