nowhere, elin kling


Var och köpte en supergod sallad idag på lunchen med lisa, och när vi kom tillbaka till skolan hittade vi en glad nyhet på nelly. Elin kling har designat en kollektion för dem, hittade några saker jag gillade extra mycket. Den svarta klänningen älskar jag! Jag är annars ingen klänningsmänniska och känner mig alltid för fin och obekväm i klänningar. Men den här var så enkel, men ändå lite retro med öppningen där fram. Också kan man klä upp den eller klä ner den beroende på var man ska! är nog nära att slå till på den, kollektionen hade ju inte så fruktansvärt dyra plagg heller..

Kommentarer
Postat av: Anonym

om man har knallblåa skor vad kan man ha till? :))

2011-10-14 @ 23:58:08
Postat av: sarah

allt på bilden passar till blåa skor! plaggen är ju inte färgglada så du kan matcha med skor i vilka skrikiga färger som helst :)

2011-10-15 @ 14:02:45
URL: http://sarahanderssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vars köper du dina smycken som du sen gör till öronhängen osv? :)

2011-12-12 @ 09:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0