thailand

 


Thailand måste vara ett av jordens finaste paradis! håller ni inte med ni som varit där? Jag har varit i grekland och spanien på solsemester men på något sätt kan jag inte jämföra det med Thailand. Allt är så annorlunda i asien, bara luften och dofterna är ju en stor skillnad. Människorna, naturen, vattnet, stränderna.. det är som en annan planet. Och priserna, det är så himla mycket billigare än i Europa. Igår bokade jag en resa till Thailand med Markus och hans familj, i februari åker vi och blir borta två veckor. Jag har längtat efter att åka tillbaka ända sen jag var där första gången 2007! Det ska bli sjukt härligt, och att få åka med någon man älskar gör ju upplevelsen hundra gånger roligare. Vårat hotell ligger bredvid en strand som heter "White sand beach"(?) eller något sånt och ska tydligen vara en av världens vitaste stränder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0